עופרי פרישקולניק-אלדד : שעה של שקט - תיאטרון בית ליסין / שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי:

שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי: מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. אין תמונה · עופרי פרישקולניק (אליאנה צוק). ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה. אליאנה צוק, מזכירה בת 28, היא טיפוס ציני וקריר.

עופרי פרישקולניק אלדד, דליה שימקו, נועה ריטמן, ירון לוי סבג, אריאל בן הר. שע×
שע×" של שקט - תיאטרון ×'ית ליסין from www.lessin.co.il
שבע דקות בגן עדן (2008). אין תמונה · עופרי פרישקולניק (אליאנה צוק). לראשונה בישראל תיאטרון בית לסין בשיתוף תיאטרון חיפה. מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. אליאנה צוק, מזכירה בת 28, היא טיפוס ציני וקריר. עופרי פרישקולניק אלדד, דליה שימקו, נועה ריטמן, ירון לוי סבג, אריאל בן הר. שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי: ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה.

שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי:

שבע דקות בגן עדן (2008). אליאנה צוק, מזכירה בת 28, היא טיפוס ציני וקריר. אין תמונה · עופרי פרישקולניק (אליאנה צוק). ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה. מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. בבימויו של משה נאור ובהשתתפות ששון גבאי, הדס קלדרון, רפי תבור, עופרי פרישקולניק־אלדד, אלעד אטרקצ'י, ג'יל בן דוד וגיל וסרמן. לראשונה בישראל תיאטרון בית לסין בשיתוף תיאטרון חיפה. עופרי פרישקולניק אלדד, דליה שימקו, נועה ריטמן, ירון לוי סבג, אריאל בן הר. שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי:

אליאנה צוק, מזכירה בת 28, היא טיפוס ציני וקריר. מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי: בבימויו של משה נאור ובהשתתפות ששון גבאי, הדס קלדרון, רפי תבור, עופרי פרישקולניק־אלדד, אלעד אטרקצ'י, ג'יל בן דוד וגיל וסרמן. ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה.

שבע דקות בגן עדן (2008). שע×
שע×" של שקט - תיאטרון ×'ית ליסין from www.lessin.co.il
עופרי פרישקולניק אלדד, דליה שימקו, נועה ריטמן, ירון לוי סבג, אריאל בן הר. שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי: מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. לראשונה בישראל תיאטרון בית לסין בשיתוף תיאטרון חיפה. שבע דקות בגן עדן (2008). ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה. בבימויו של משה נאור ובהשתתפות ששון גבאי, הדס קלדרון, רפי תבור, עופרי פרישקולניק־אלדד, אלעד אטרקצ'י, ג'יל בן דוד וגיל וסרמן. אליאנה צוק, מזכירה בת 28, היא טיפוס ציני וקריר.

אין תמונה · עופרי פרישקולניק (אליאנה צוק).

ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה. לראשונה בישראל תיאטרון בית לסין בשיתוף תיאטרון חיפה. שבע דקות בגן עדן (2008). עופרי פרישקולניק אלדד, דליה שימקו, נועה ריטמן, ירון לוי סבג, אריאל בן הר. שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי: מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. בבימויו של משה נאור ובהשתתפות ששון גבאי, הדס קלדרון, רפי תבור, עופרי פרישקולניק־אלדד, אלעד אטרקצ'י, ג'יל בן דוד וגיל וסרמן. אין תמונה · עופרי פרישקולניק (אליאנה צוק). אליאנה צוק, מזכירה בת 28, היא טיפוס ציני וקריר.

אין תמונה · עופרי פרישקולניק (אליאנה צוק). שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי: מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. לראשונה בישראל תיאטרון בית לסין בשיתוף תיאטרון חיפה. שבע דקות בגן עדן (2008).

שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי: שע×
שע×" של שקט - תיאטרון ×'ית ליסין from www.lessin.co.il
שבע דקות בגן עדן (2008). ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה. אליאנה צוק, מזכירה בת 28, היא טיפוס ציני וקריר. בבימויו של משה נאור ובהשתתפות ששון גבאי, הדס קלדרון, רפי תבור, עופרי פרישקולניק־אלדד, אלעד אטרקצ'י, ג'יל בן דוד וגיל וסרמן. מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי: לראשונה בישראל תיאטרון בית לסין בשיתוף תיאטרון חיפה. אין תמונה · עופרי פרישקולניק (אליאנה צוק).

ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה.

מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה. אין תמונה · עופרי פרישקולניק (אליאנה צוק). שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי: בבימויו של משה נאור ובהשתתפות ששון גבאי, הדס קלדרון, רפי תבור, עופרי פרישקולניק־אלדד, אלעד אטרקצ'י, ג'יל בן דוד וגיל וסרמן. שבע דקות בגן עדן (2008). עופרי פרישקולניק אלדד, דליה שימקו, נועה ריטמן, ירון לוי סבג, אריאל בן הר. אליאנה צוק, מזכירה בת 28, היא טיפוס ציני וקריר. לראשונה בישראל תיאטרון בית לסין בשיתוף תיאטרון חיפה.

עופרי פרישקולניק-אלדד : שע×" של שקט - תיאטרון ×'ית ליסין / שעה של שקט קומדיה מאת פלוריאן זלר נוסח עברי:. ג'וליה מיה (2007), זונה וכפילה של מיה. מתחת למעטה החיצוני מסתתרת אישה יעילה ושאפתנית, אך תאלצו לעבוד קשה על מנת להומיא ממנה חיוך. אליאנה צוק, מזכירה בת 28, היא טיפוס ציני וקריר. שבע דקות בגן עדן (2008). עופרי פרישקולניק אלדד, דליה שימקו, נועה ריטמן, ירון לוי סבג, אריאל בן הר.